Advertisement

מנהרות חיזבאללה : N12 - מיוחד: כך נחשפו מנהרות חיזבאללה - לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת.

מנהרות חיזבאללה : N12 - מיוחד: כך נחשפו מנהרות חיזבאללה - לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת.. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור.

ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? Use custom templates to tell the right story for your business. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים.

תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות ...
תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות ... from ladaat.co
דמיינו מכונית ללא נהג, עמוסת חומרי נפץ, בדרך לפיגוע. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. היום הראשון של מבצע מגן צפוני.

Make social videos in an instant:

מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. Use custom templates to tell the right story for your business. See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים.

ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל.

N12 - "חיזבאללה ינסה לחפור מנהרות שוב"‎
N12 - "חיזבאללה ינסה לחפור מנהרות שוב"‎ from img.mako.co.il
See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. Make social videos in an instant: יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים.

סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני.

או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. היום הראשון של מבצע מגן צפוני. .למטרת נטרול מנהרות הטרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל, התפרסמו על ידי דובר צהל לא מעט צילומים מתוך המנהרה המדוברת, היא זו שפעיל חיזבאללה תועד בה כשהוא ממהר לברוח לאחר שהופעל מטען חבלה קטן. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים.

סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה.

"חיזבאללה לא קלט כמה אנחנו מכירים את פרויקט המנהרות שלו ...
"חיזבאללה לא קלט כמה אנחנו מכירים את פרויקט המנהרות שלו ... from www.jdn.co.il
הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים. Use custom templates to tell the right story for your business. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות.

הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל.

הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל.

• איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד חיזבאללה. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל.

Posting Komentar

0 Komentar